divendres, 16 de setembre del 2011

Primera tiralla llarga!

Sí senyor! Quina bona sortida ahir fent un Amer - Pavelló d'Anglès - Amer. La veritat és que estic molt content de com em vaig trobar, no m'esperava fer tant! 14km a 5'11" és un gran èxit per mi!

Sortint a un ritme suau (5'15" el primer km) per intentar fer quilòmetres em va anar bé. Durant tot el recorregut em vaig trobar molt bé de pulmons, sense notar-me ofegat ni a la pujada. Ara bé, les cames és una altra cosa...al principi un xic pesades, després bé i tornant a passar pel Pasteral van començar a saludar-me les cuixes i em faltaven les dos pujades! I quines pujades....espero que no n'hi hagi cap com aquestes! El que més em va motivar va ser veure que mantenia un ritme bastant constant ja que normalment vaig o massa ràpid o massa lent. Ahir els dos últims quilòmetres a 5'11" tots dos! També agrair els ànims dels meus companys al grup... Sou el mirall del que s'ha de fer per tenir èxit i superar el repte!

Ara ja puc dir que aguantaria 1/3 de la marató... Fer tres cops el que vaig fer ahir és el gran repte! Som-hi doncs!!! El camí és llarg...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada