dijous, 29 de setembre del 2011

I si ens hi tornem a posar...

Ja no hi pensava que hauria de ser més constant en la preparació. Ja sé que és període de càrrega, de sumar quilòmetres com dic jo, i que haig d'acostumar al cos a sortir a córrer fins i tot quan no en tinc ganes.

Ahir una volta per Sils, aprofitant una hora lliure a l'institut. En total, 8 quilòmetres i uns 40 minuts al migdia amb un sol que petava per allà al mig d'aquells camps...fins que m'he trobat la N-II al davant i he girat cua. I sort que la tornada feia baixada perquè el cansament de l'entrenament de futbol del dia anterior, o sigui dimarts, començava a passar factura.

Recapitulant, tornem a agafar la rutina per intentar sortir un parell de cops per setmana.

Vivint el camí...

PD: Els meus companys són avions al costat meu! Me n'hauré de buscar de nous... Per mi estan volant i tot just comencen! Si faig el que fan ells ara al final de la preparació ja podré estar content!

1 comentari:

  1. Que gran ets Quimi!! Un gran blog on anirem veient com cada dia vas evolucionant per arribar a la marato a tope i aixi aconseguir el teu gran repte!! Ens veiem! Ahh i res d'avions! Jaja

    ResponElimina