dimecres, 12 d’octubre del 2011

A veure què passa...

Avui he sortit amb el títol. Feia dies que no em disposava a anar a fer una volta per estirar les cames i seguir acumulant quilòmetres a les cames. Suposo que això de que cap i cos van lligats deu tenir part de raó. Així que com ahir em vaig quedar apalancat al sofà sense fer ni pic, avui m'he dit que aniríem a córrer amb el "a veure què passa"...

Diumenge vinent suposo que aniré a la cursa del Carrer Nou. En Manel ja hi està apuntat i jo ho faré demà, quan el meu company Jordi Danés em digui que s'ha apuntat. També hi ha la cursa de Sant Lluc a Olot. Totes dos són de 10 quilòmetres, però el Carrer Nou té més desnivell...o això diuen.
Així doncs, sortint de casa he pensat de fer un mini-test de cares a diumenge, de simular el que em podria trobar. He fet 8 quilòmetres de bicicarril direcció la Cellera, del quilòmetre 25 al 21 i tornar, per trobar-te, a mig camí, amb les pujades de la colònia que et fan patir de valent. I m'he emocionat/flipat una mica al veure els parcials que feia (no els posaré perquè pensaríeu que són ridículs...) i he fet una mitjana de 4'25" els 8 quilòmetres, per un total de 35'20". Prou bé no? He quedat força cansat i una mica carregat de cames. Ja firmaria poder anar a aquesta mitjana el diumenge, però ni en pintura. Si acabo amb 50' estaré content, i molt. Però això ja és una altra història...

A veure què hi passa al camí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada