dimecres, 5 d’octubre del 2011

Voltant per Sils...

Aprofitant el canvi d'horari a l'institut i disposant de dos hores lliures, aprofito per sortir a voltar per Sils, com ja vaig dir dilluns (m'autofelicito per complir-ho!).
La setmana passada em vaig quedar amb les ganes de seguir un recorregut marcat de 10 quilòmetres ja que desconeixia quin camí prendre quan arribes a l'alçada de la N-II. Buscant aquests dies he trobat la ruta i resulta ser la de la Cursa de Sils.
Surts de davant el pavelló per anar a voltar per el veïnat de la Barceloneta i retornar al punt d'inici. Només començar ja et trobés una baixada que saps que tornant, la trobaràs a poc menys de 500 metres per arribar i amb el "tute" que portes fa que les cames cremin un xic. La resta del recorregut transcórrer pel mig d'uns camps, amb poc desnivell i només amb una pujada que et toca totes les fibres. En veritat us escric que una mica més d'ombra l'hauria agraït perquè això de sortir a quarts d'una del migdia i amb aquesta tardor tan estiuenca que vivim m'ha fet desitjar un glop d'aigua durant molta estona...
Fent honor al vocabulari de l'últim dia, avui he anat per sensacions fins que cap al vuitè quilòmetre he vist que podia baixar de 50 minuts i, al final m'han sortit 48'58''. Prou bé no? Digueu que sí eh! Ara bé, estic força cuit de cames... O sigui que a estirar molt, descansar una mica i a recuperar forces! No sé si demà em veure amb cor de fer la recuperació activa que em va ensenyar el meu "coach" Adrià Casals, de qui espero que la seva aventura per Lyon sigui profitosa.

"Deuquilometrejant" el camí...

1 comentari:

  1. Ostres Quimi!!! Acavo de llegir la publicacio de la sortida del dilluns!!!! Sembla que haguesis anat a correr amb un pro! I no deixo de ser un palatrecu!!! Jaja m'alegra lleigir que vas fer un bon entreno! Mica en mica, km a km aniras fent una bona preparacio per la marato!! Bona sortida per Sils!!

    ResponElimina