dijous, 12 de gener del 2012

El frontal de les mil visites...

Quan ahir de bon matí la fisioterapeuta Jordina em deia que no tenia les cames tan malament com em pensava, vaig començar a planificar la sortida de la tarda. La veritat és que hi volia anar al matí per Sils, aprofitant les dos hores lliures, però em va recomanar que m'esperés a la tarda, que fés una tirada llarga però suau i, sobretot, que bevés molta aigua.

I com que sempre he estat bon minyó (no?), la sortida de la tarda va ser més o menys com tenia pensat. Vaig sortir més tard, com sempre, ja que el frontal que m'havia comprat al matí em feia la guitza i no funcionava, fins que en un atac de mal geni es va encendre per art de màgia...quina lluminària tu! 35 lumens segons diu la caixa!

Per provar-lo em vaig endinsar en la foscor del bicicarril fins arribar al cementiri i baixar per la carretera. El frontal feia la seva feina, sense tirar coets, i avançava bé. Un ritme suau per anar fent i pensant en el recorregut i en si podria fer-lo de 5 quilòmetres. Just al semàfor, giro cap a la recta que porta a la meva pàtria estimada del Solivent, i un cop al pont, mitja volta i cap al camp de futbol. Abans d'arribar-hi però, vaig cap a fer el quadrat d'Hipra i al pas per davant de la pista de tennis ja em surten 4 quilòmetres. Que just m'anava però les ziga-zagues per la plaça de Malaunay i la llar d'infants/escola i la recta des dels bombers a casa sumaven molt poc més de 5 quilòmetres. El ritme eren uns 5 minuts i 15 segons i les sensacions normals.

La segona volta va anar una mica més ràpida al principi fins que les cames em van començar a pesar un xic. Al voler fer cas, vaig afluixar una mica i seguir amb el pla de sumar temps i quilòmetres a les cames. Les sensacions de pulmons eren molt bones i m'animaven a fer una tercera volta, tot i que l'hora i la por a no carregar-me altre cop van fer que desistís. Al veure que portava més de 50 minuts vaig anar a serpentejar pels carrers amerencs fins a arribar a l'hora, ara sí, amb un ritme més i més pausat.

Per seguir i adquirir encara més la costum i rutina, uns bons i conscienciats estiraments per tenir, avui, unes cames sense molèsties...o sense tantes molèsties! Jajaja!

Fent un punt i apart, ahir el blog va arribar a les 1000 visites (@Sergi_Sanglas). A la tarda em vaig fixar que en portava 988 i pensava que amb aquest escrit arribaria al miler. Arribaré a les 2000 abans del repte? Em fa il·lusió, molta, que em seguiu i perdeu un moment del vostre temps per llegir-me. La vostra companyia i suport m'enpenyen endavant. Moltes gràcies família, amics, companys, coneguts, desconeguts i, sobretot, a tu.

"Milvisitant" el camí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada