dissabte, 28 de gener del 2012

Reinvento l'entrenament...

Seguint el que diu el pla d'entrenament, ahir tocaven 3 quilòmetres d'escalfament, 10 quilòmetres a ritme de marató i 3 quilòmetres de refredament....i ni una cosa ni l'altre.

Com cada divendres, amb la tarda lliure per córrer, sortia després de dinar i pair una mica cap a fer l'entrenament que tocava. Pensava en fer-lo mentre feia la Volta de Can Ter ja que feia dies que no passava per allà i que després allargaria fins a la Font Picant per acabar de fer el que em demanava. Llàstima que això d'escalfar ho faci al ritme més ràpid del que marca el ritme de la marató. O sigui, que els meus plans es regiraven al primer quilòmetre i hauria d'anar improvisant segons la marxa i les sensacions. Només he respectat els quilòmetres d'escalfament.
Arribant al trencant de Can Ter per anar cap al riu, he començat a accelerar el ritme, tot i vigilar els saltirons per les pedres per travessar el Brugent a la seva part final. El quilòmetre m'ha sortit a menys de 5 minuts i allà m'he marcat l'objectiu de fer-ne uns quants més per sota els 5'. Fins a arribar a la carretera de Sant Julià, el terreny és molt irregular i has d'anar amb compte amb els turmells i en on poses el peu. La ruta és preciosa, resseguint ara, el Ter. Després ve el puja i baixa per arribar a Sant Climent i ja em mentalitzo que costarà baixar del temps previst a cada quilòmetre. Cal mantenir el ritme a les pujades i recuperar una mica en la lleugera baixada, i així els temps van sortint. L'última pujada, alhora la més llarga, em comença a fer trontollar el cap però, uns passos més endavant ja em trobo a l'asfalt de Sant Climent i allà pica cap a baix.

Pel mig dels camps i arribant al caminet paral·lel al Brugent fins al Solivent, em començo a trobar gent i el ritme se'n ressent. Al final 5 quilòmetres a menys de 5 minuts cada un d'ells i ara em quedava anar a fer una volta per refredar i sumar minuts. A més, he de guardar energies per la sortida de diumenge que en principi, hauria de ser llarga.

Ja fa dies que estic capficat amb el tema del rellotge i d'unes noves bambes... M'he de decidir ja!!

"Reinventant" el camí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada