dijous, 26 de gener del 2012

Fosc i clar...

Un dimarts esgotador no podia ser tal sense la sortida nocturna, tot i que la tenia prevista per primera hora del matí. La mandra i l'escalfor dins el llit la retrassaven fins a un vespre gèlid recorreguent els carrers de la vila.

Només es tractava d'estirar les cames, de sumar minuts a un ritme suau i de preparar-me pel dia següent. Les sensacions no eren gaire bones ja que seguia amb unes molèsties als bessons, que m'hauré de fer mirar. El dolor anava i tornava i per moments pensava que era més psíquic que físic o que si més no el feia més gran del que era, fins que me'n vaig cansar de patir i als 35 minuts vaig passar per casa en Txema a recollir la Bíblia de la Marató...jajaja! Amb ell vam comentar els entrenaments i les futures sortides i curses.

Dimecres al migdia a Sils també es va trencar la previsió de fer la tirada que volia. Entre que em vaig entretenir a l'institut i que m'havia deixat el dinar a la nevera de casa, anava molt curt de temps i no arribaria ni a l'hora corrent. Tot i això, havia d'aprofitar el temps que pogués. Aquesta vegada però, no faria el recorregut de sempre i aniria a voltar per descobrir alguna altra ruta. Només sortir del pavelló, vaig anar cap a la carretera per saber on anava a parar un camí de sorra paral·lel que havia vist passant amb el cotxe, tot i que l'aventura no va durar ni 200 metres ja que quan s'acaba al camí et trobes corrent pel voral i passant per sota l'AP7. M'endinso dins el polígon industrial i veig un camí de sorra, que vet-ho aquí, em porta a la ruta de sempre... Quina aventura! No volia repetir i no em quedava opció, tot i que ho faig de manera inversa i corrent la gran part en lleugera pujada i en asfalt. Em fixo amb el ritme i és com sempre, per damunt dels 5 minuts per quilòmetre.

Al final, 46 minuts un cop arribo al pavelló. Poc temps comparat amb el que m'hauria agradat fer, i més amb el bon dia que feia. Com canvia córrer amb l'escalfor del Sol! Les molèsties hi contínuaven essent, tot i que amb menor intensitat.

"Fosclarejant" el camí...

1 comentari:

  1. Quimi!! La constància fa la força!! Els esforços, els entrenos i el treure hores d'entreno d'on no n'hi ha et donarà els resultats esperats!! N'estic segur!!

    ResponElimina