dimarts, 31 de gener del 2012

8:00 del matí...

Com tots els propòsits que em vaig fent al llarg de la preparació, quan n'assoleixo un, sigui el que sigui, em senta com una petita victòria.

Avui, com molts altres dimarts i dimecres, tenia la intenció de llevar-me molt d'hora, molt d'hora, molt d'hora...per sortir a córrer abans d'anar a treballar. Fins ara, sempre trobava algun motiu per girar-m'hi o per justificar-me ja sigués la mandra, la son, el cansament o d'altres raons/excuses. Però avui no. Avui, ajudat per haver anat a dormir a les 10, m'aixecava a les 7 amb ganes i energies per anar a voltar. Ahir no em quedava altra opció que saltar-me l'entrenament (60 minuts a ritme suau) per uns dolors exhagerats a la planta del peu, que em van fer visitar la Jordina per descarregar-me les cames i sobretot els tendons del peu.

Un cop amb els peus a terra, m'alimento lleugerament amb un plàtan, un grapat de fruits secs i un trocet de barreta energètica. No sabia molt bé què menjar o què se'm posaria bé per no defallir ni per trobar-me malament, tot i que sembla que ho he encertat. Fins a les 8 no he sortit de casa, abrigat a més no poder, per anar a fer via (i mai més ben dit!). Començant amb un escalfament de 10 minuts cap a la Font Picant per entrar en calor i escalfar les cames per fer les sèries del dia. No recordo pas l'últim dia que vaig sortir a fer sèries ni si ho he fet mai. Tocaven 8 sèries de 400 metres a 1'55" i jo els he modificat en 6 sèries de 500 metres en 2'23". Els temps han estat força constants (2'23" - 2'11" - 2'14" - 2'10" - 2'18" - 2'14"), tot i que veia que em costava una mica. A més, crec que l'escalfament haurà de ser més llarg per fer-les en millors condicions.

Durant els 10 minuts de tornada, m'he fixat en la tècnica de carrera que en diuen. Intentava alçar més els talons cap al cul i semblava que els bessons no patien tant i es relaxaven per moments. Hauré de preguntar quins exercicis puc fer per millorar i que el meu córrer ja ho porti adquirit. A veure si hi sóc a temps...

Val la pena que us ensenyi la imatge que presideix la pàgina web de l'Institut de Sils, on treballo. Com bé li vaig dir al responsable en una altra ocasió i per un altre motiu... "Val més la pena una imatge/piulada buida que mil paraules". Adient no?


"8ajant" el camí...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada