dilluns, 19 de març del 2012

30 minuts d'aigua...

No pensava pas que em trobaria amb la sensació de que 30 minuts se'm fessin curts. Normalment he de passar aquesta barrera per sentir-me bé, amb els pulmons oberts i les cames a ple rendiment. Tot i així, l'entrenament d'avui se m'ha fet curt. Estic canviant o ja ho he fet?

He anat a fer una volta que ja havia fet un altre dia; anant a la Font Picant pel bicicarril i tornant per la carretera per acabar d'allargar per dins el poble. El ritme era més alt que el d'ahir, tal i com marcava el pla. M'he agafat la sortida d'avui per parts; dos quilòmetres d'escalfament a 4'45", dos més a 4'15" i la resta rebaixant el ritme mica en mica fins a fer la mitja horeta. M'he sentit bé en general. Potser una mica cansat i dubtós quan anava ràpid (per mi!), pensant altre cop massa. No śe, no m'hi capfico ja que només busco sensacions positives. L'únic ensurt que m'he endut ha estat una regirada de turmell, que per sort només es queda en això, ensurt.

Ara m'he de fixar en altres aspectes a part de l'entrenament. La hidratació ja fa una setmana que l'estic augmentant i vaig tot el dia amb una ampolla d'aigua amunt i avall. Quin fart de beure!! És un esforç més per la meva "addicció" als refrescos ensucrats (prohibits!). L'alimentació és diferent. Dies com avui són complicats, per la gana que tinc tot el dia. M'he de controlar tot el que puc (ha caigut algun caprici, ho reconec!) per no guanyar gaire pes, tot i saber que n'acabaré guanyant aquesta setmana al disminuir el ritme i la durada dels entrenaments. De descans, tot el possible. Intento dormir molt i molt bé ja que no sé si a finals de setmana podrà ser així. I quan puc, cames enlaire! Tot per no llençar per terra el que s'ha fet fins ara.

Personalment, avui m'ha agradat un missatge que m'ha escrit en Sergi. Diu que està encantat de veure'm amb ganes i sense por. Uns mesos enrere, i segur que coincidirà amb mi, no hagués estat així. El creixement personal ha anat lligat al físic? Podria ser... Fa temps, l'amic, em va passar un vídeo que et posa la motivació pels núvols!


Laboralment (perquè us parlaré de la feina), si teniu temps, m'agradaria que llegíssiu el comentari que em va fer en Josep Mª (Felicitats!) en l'entrada d'ahir. Estic aplicant la versió mística de la teoria de sistemes per acabar a la consciència de la unitat! A més, enmig d'avaluacions en Miquel m'ha preguntat com m'ha anat l'entrenament d'avui. Caram, sé que llegeix el bloc però que sàpiga que he anat a córrer sense haver dit res a ningú, m'ha inflat! Quins cracks sou! Esteu per tot!!!

"Aiguajant" el camí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada