dimarts, 6 de març del 2012

Fa un any...

Avui fa un any, em vaig passar mig matí actualitzant la pàgina web de la Marató de Barcelona, controlant el pas cada 5 quilòmetres d'en Jordi, en Manel i en Txema (d'esquerra a dreta). Tot anava perfecte i anaven sobrats de temps per fer sub3h30'. Recordo que al pas del 40 estava molt content i emocionat. Quina enveja em feien (i em fan!) per acabar una marató, un dels meus somnis. A veure quin temps fan? No arriben? No pot ser que hagin abandonat! Vaaaaa hòstia!!!! Quins nervis vaig passar... Fins llavors l'actualització del temps anava molt bé i del 40 a l'arribada van tardar més de mitja hora! Un any després encara cal que us digui... Felicitats herois, "mestres", amics!

Seguint els seus consells, com ja us vaig comentar, aquesta és la darrera setmana de càrrega. Ahir però, necessitava un descans actiu i només vaig fer uns 40 minuts de bicicleta estàtica per escalfar les cames i poder tornar a estirar. Em sentia millor del que em pensava i m'anava bé per les bones sensacions que vull anar acumulant durant aquests últims dies. Ara més que mai he de ser valent de "cocu"...

En busca d'aquestes pujades d'ànim, avui al matí m'he girat i regirat dins el llit per la mandra, la fred i el cansament. M'he llevat més tard del que hauria d'haver fet per anar a córrer amb tranquil·litat, tot i que tocaven sèries i no gaire llargues. Un cop llevat i ja quasi desdit de l'entrenament matinal, m'he dedicat a plegar la roba estesa de les mil-i-una rentadores que he de posar. Aquí m'ha girat tot de cop; només plegava roba de córrer! No sé si la mandra de plegar-ne més o per veure que he anat molts dies a córrer i que ara la mandra no m'ha de poder, m'he equipat mentre menjava un plàtan i he sortit per la porta amb unes ganes que m'hauria agradat tenir cada dimarts al matí.

La sortida consistia en unes 4 sèries de 800 metres en 3'55", enmig d'un escalfament de 15 minuts i un refredament de 10 minuts. Com altres vegades, he readaptat les sèries a les distàncies que disposo (suposo que estan preparades per a pistes d'atletisme) i he fet 4x1000 metres a 5', 2x4'30' i 4'45". Això dels ritmes no va per mi... Arribant a casa, uns bons estiraments, una dutxa necessària i un generós i millor esmorzar!

19 dies i ja hi som...

"Anyejant" el camí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada