dimarts, 28 de febrer del 2012

2000 sèries...

Quina il·lusió em fan les 2000 visites! Estic tan content que avui, per celebrar-ho, he anat a fer sèries. La veritat és que saber que perdeu alguna estona per llegir el bloc amb les vivències que hi escric, em dóna moltes forces per seguir endavant. Segurament he millorat l'aspecte físic, però del que estic més content és del mental, i sobretot, de la constància. I aquí hi jugueu una part important ja que per mi, el fet d'arribar a casa després d'un entrenament i posar-me a "parlar"/escriure em fa sentir bé. Molt bé. Així que entrada a entrada, lectura a lectura, visita a visita, carrego piles per el proper dia. Gràcies per acompanyar-me en aquest camí. A més, us he de confessar que fa dies que em faig una pregunta que em té ben intrigat....Fa uns dies que només sento que hi ha gent que m'enveja i ara entenc i sé el perquè; VOSALTRES!

Tornem a la rutina. A primera hora del matí he visitat la Jordina. M'ha dit que el meu to muscular ha millorat molt en comparació de quan jugava a futbol. Una descarregada per prevenir ensurts i una previsió de l'última visita abans del repte. Anem lligant "asuntus"!

A la tarda, l'entrenament ha consistit en 15 minuts d'escalfament, on m'he trobat en Mia que ja tornava de fer el seu entrenament per la Mitja de Banyoles d'aquest diumenge, unes 6x1000m a ritmes molt variats (4'15" a 4'45") i uns 10 minuts de refredament. El millor han estat les sensacions tan de cames com de pulmons. Quanta raó teniu Bicicarril.com-Simonich's!!! Els bons estiraments de sempre i ara cap a dormir per acabar de recuperar el cos.

"Duesmilejant" el camí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada