dilluns, 27 de febrer del 2012

Recuperació activa...

El títol el vaig aprendre de qui avui fa 25 anys; el meu entrenador personal, l'Adrià Casals. Per molts anys(!!!) i per fer honor als teus coneixements, avui em volia moure per recuperar. I ja que hi som, qui hi estigui interessat us passo el seu número de telèfon o correu electrònic i us posarà en forma!

Doncs això, ahir vaig planejar una recuperació activa que consistia en anar a fer una volta en bicicleta. No sabia cap on ni el temps, només anar a fer un altre esport per distreure'm. Al llarg del dia, m'he anat decidint i quan ho tenia tot planejat i era ja a casa, tenia ganes de córrer una estona. Em felicito fill! Cap a fer una volta, però no gaire llarga.

Avui em sentia bé mentre corria. Volia fer alguna variant de la volta de Can Ter, però a la carretera m'ha donat per rodar una estona en asfalt. M'ha entrat la curiositat de si cada vegada hauria de deixar més el bicicarril i trepitjar més l'asfalt per acostumar-me a l'impacte, o per si, al contrari, pot ser contraproduent i carregar-me més els músculs i articulacions. A veure els "mestres" què me'n diuen. He arribat fins a Amer per la carretera a un bon ritme, que desconec. Notava una mica de cansament a les cames i, un cop matat el cuc de córrer, m'he dirigit fins a casa. Uns 30 minuts de passar-m'ho bé!

A casa, per acabar de fer una bona sessió i fer treballar un altre grup muscular, he fet una estona de bicicleta estàtica mentre mirava una estona la TV. Això sí que és avorrit! No passen els minuts ni a cops de pal i, per moments, pensava que el rellotge era de Sol. No he arribat a la idea inicial de fer el mateixos minuts amb la bici i corrents, però als 25' m'he desdit. Això sí, uns molt bons i conscienciats estiraments per preparar la visita a la Jordina, per demà al matí.

"Activant" el camí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada